En midsommarnattsdröm

"Och en skivaffär i centrum som ett hål genom kulissen ut i verkligheten, drömmen. Ut till färgerna man bara ser på bio" - Lars Winnerbäck

söndag, november 12, 2006

Dagens låt: Dom vet ingenting om oss

Jag är inte hundra på att jag har uppfattat texten rätt så ha överseende ifall det är något misstag men det är en riktigt bra låt hur som helst. Slutet är grymt bra, låt tiden gå fort till den 6 december.

"Och jag kan höra alla snackare

Så mycket snyggare än jag
Och mycket starkare
Men du ska lyssna lilla stackare
Och när vi kommer åt dit håll
Då så ska du akta're

Jag ser ner på alla som ser ner på dig
Låt dom se det själva, låt dom ångra sig
Och hur skulle dom förstå?
Dom vet ingenting om oss"
(Moneybrother - Dom vet ingenting om oss)

Etiketter: ,

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home