En midsommarnattsdröm

"Och en skivaffär i centrum som ett hål genom kulissen ut i verkligheten, drömmen. Ut till färgerna man bara ser på bio" - Lars Winnerbäck

söndag, mars 01, 2009

Tack för allt!

Då var det dags att säga tack och hej i och med att vi har kommit fram till musikhistoriens största underverk.

Tack till alla som har läst här och skrivit kommentarer! Tack Valle, Anna, Anna, Sofia, Culkin, Ia, Carro, Mattias och alla jag glömt och alla andra också så klart!

En midsommarnattsdröm har existerat i snart fyra år med 340 inlägg totalt. Nu har jag lyft fram alla artister jag verkligen gillar så jag kände att det var dags att sätta punkt och jag ville göra det ordentligt. Många av mina favoritbloggar jag följt genom åren har bara sakta tynat bort med något inlägg varannan vecka, varannan månad för att till slut dö. Jag ville göra en The Hellacopters-inspirerad avslutning och ge järnet på slutet för att sedan kunna säga att "Det var det! Jag gjorde mitt bästa. Nu går jag vidare med nya projekt". Hoppas ni alla får det bra framöver och att ni läser och tittar på inlägget om musikhistoriens största underverk. Bättre än så blir det inte! Efter det finns inget mer att säga.

Om någon har fått något musiktips eller kanske bara haft en stunds trevlig läsning är jag nöjd. Följ mina matäventyr på nya bloggen Matminnen, skriv en hälsning på min last.fm-sida eller skriv en kommentar nedan med en bloggadress eller mailadress ifall det är någon som vill hålla kontakt framöver.

Tack för allt!

Etiketter:

4 Comments:

  • At söndag, 01 mars, 2009, Blogger Valdemar said…

    Tack själv för en bra och inspirerande blogg! Det har alltid varit kul att kika in här under åren. Hoppas att matbloggen blir lika bra, lycka till!

     
  • At söndag, 01 mars, 2009, Blogger Anna said…

    Det är vi som ska tacka för en sådan fin och läsvärd blogg. :) Lycka till med matbloggen, vi ses bland kommentarerna!

     
  • At tisdag, 03 mars, 2009, Anonymous Anonym said…

    Åh, det är vi som ska tacka! Och jag följer med till det nya stället, för att fortsätta lära och trakassera ^^

     
  • At onsdag, 01 april, 2009, Blogger Anna said…

    Vad synd att du lägger ner! Men lycka till med nya bloggen och så hörs vi ju bland kommentarerna. Ha det gott!

     

Skicka en kommentar

<< Home