En midsommarnattsdröm

"Och en skivaffär i centrum som ett hål genom kulissen ut i verkligheten, drömmen. Ut till färgerna man bara ser på bio" - Lars Winnerbäck

måndag, april 17, 2006

En midsommarnattsdröm fyller ett år!!

Har varit på mammas gata i Jkpg och haft påsklov senaste veckan och inte orkat skriva några inlägg. Men idag är det födelsedag för min blogg. Hurra! Hurra! Ett helt år har passerat och jag har kunnat skriva och dokumentera allt jag tyckt och tänkt och lyssnat på. Förhoppningsvis har nån fått nåt lyssningstips eller kanske fått läsa om nåt trevligt och då är jag nöjd, ska försöka fortsätta på samma sätt men kanske bli lite, lite bättre.

Jag firar med att lyssna på Jens Lekman - Happy birthday, dear friend Lisa, den enda riktigt bra födelsedagslåten som jag kan komma på.

Etiketter: ,