En midsommarnattsdröm

"Och en skivaffär i centrum som ett hål genom kulissen ut i verkligheten, drömmen. Ut till färgerna man bara ser på bio" - Lars Winnerbäck

tisdag, april 25, 2006

Favoritrader revisited

Förresten, favoritrader kretsar inte alltid kring poplyrik. Det finns en person som när han är på topp alltid får mig att själv vilja fatta pennan och skriva något lika bra. Men det går sällan, för han har ett ofattbart flyt med orden när han är på topp, Cassius Clay. Här får ni några tips från hans blogg Havanna.

Hoppas solen skiner idag
Saknad
Kärlek
Håkan Hellström - Ett kolikbarns bekännelser
Håkan Hellström, en gång till...

Etiketter:

1 Comments:

  • At onsdag, 26 april, 2006, Blogger Alfredo Augusto said…

    jag vet inte vad jag ska säga. men jag är sjukt jävla rörd.

    uh.

    fan vad fint. jag hade kunnat skriva 2000 inlägg till bara för att få se något sånt här.

    och nu ska jag börja läsa andra bloggar. har varit lite dåligt med det.

    jag ska läsa sönder dig.

    fin blogg! och grattis på 1-års-dagen!

     

Skicka en kommentar

<< Home