En midsommarnattsdröm

"Och en skivaffär i centrum som ett hål genom kulissen ut i verkligheten, drömmen. Ut till färgerna man bara ser på bio" - Lars Winnerbäck

söndag, december 16, 2007

Årets konserter

Om det är något som har utmärkt det här året är det alla fantastiska konserter jag har sett. Jag blir själv häpen över listan på de band och artister jag sett i år. Tack alla konsertbokare och konsertfixare och artister! Jag skulle kunna skriva mängder om varje enskild konsert men jag nöjer mig med att markera de som har utmärkt sig särskilt med att markera dem med fetstil.

Håkan Hellström
Håkan Hellström & Sven-Bertil Taube
Moneybrother (x2)
Säkert!
Salem Al Fakir
Ison & Fille
Timbuktu & Damn!
Petter
Timo Räisänen
Sahara Hotnights
Kullrusk
Musicmusicmusic
A bossa elétrica
Florence Valentin (x2)
Jens Lekman
The Mary Onettes
The Concretes
Ludvig Berghe Trio
E.S.T.
Anna Christoffersson & Steve Dobrogosz
Irene
Jonas Game
Pacific!
Fredrik Lindborg Quartet
Sambassadeur
Mats Paulson
Lars Winnerbäck
Anna Järvinen

Etiketter: