En midsommarnattsdröm

"Och en skivaffär i centrum som ett hål genom kulissen ut i verkligheten, drömmen. Ut till färgerna man bara ser på bio" - Lars Winnerbäck

torsdag, mars 08, 2007

Kom ihåg

Kom ihåg kära läsare att aldrig missa om Jonas Kullhammar eller Timbuktu kommer förbi din stad. Jag såg Jonas Kullhammar med Kullrusk i förra veckan och igår såg jag Timbuktu & Damn!. Man blir aldrig besviken. Eller rättare sagt, man kommer börja yra om saker som "bland det bästa jag sett" och "synd att du inte var där, du missade den fetaste spelningen i år". Det gäller samma sak för Kullhammar och Timbuk som för Håkan Hellström och Moneybrother. Köa i timtal och res vart du än behöver, för när det väl är dags för konsert vet man att det kommer att bli sjukt bra.

Etiketter:

1 Comments:

  • At fredag, 09 mars, 2007, Blogger Hannah said…

    Timbuktu&Damn! kommer ju till Hultsfredsfestivalen, så jag ska absolut se dem, om jag inte jobbar då det vill säga... Det är så underbart att jag fixade jobb på festivalen redan i februari. Och att min lägenhet ligger ungefär 10 minuters promenad från festivalområdet.

     

Skicka en kommentar

<< Home